små kusiner

eeehy!

idag tof bror och jag en promenad till vattjom. häääärlig väder!
när vi äntligen kom fram tog jag med mig wowwen scsi på en
promenad, vilket hon uppskattade starkt. när vi kom tbx, satt vi 
innomhus grillen och grillade kött, lök och ooost. muuumsigt!
efter maten blev det grillad annanas med soya till efterrätt. 
det smakade faktiskt gott, 


 

för att få ungarna trötta, beslöt vi oss för att gå ut och spela lite 

fotboll, men det blev ingen höjdare. de ville hellre gunga. så ja
de fick väl göra de då. tandborstningen var härnäst. sedan var
det dags för pyjamaser, högläsning och sedan godnatt. och
självklart stod jag för högläsningen




image22

godnatt/ w.l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0