linje bytning!

ja jag har ju funderat på att byta linje ett bra tag.  hedbergsa vs. NTI (media)
en del av mig vill verklinge, men en annan del avmig vill inget heller än att stanna kvar.
ibland vet jag inte vad  jag vill. vad som är bäst för mig, och vad jag borde göraaaaa.
den enda anledningen till att jag skulle stanna är, människorna. eller en del av dem.
några underbara människor som jag lär känna nu u ndermin tid på media, men bara
för att jag byter så bryts väl inte kontakten? det är det enda som skulle få mig att stanna
kvar,  tanken med att gå på ett lättre ställe, där jag skulle årka hålla mig på top, där allt
verkar så himla sipellt, och att dessutom få gå med mathilda. är frestande.vääääldigt
frestande. tanken med att plugga videra efter gymnasium är väl endå att få betyg och
utbilda sig, så man kan jobba med det man tycker om? vilket jag inte skulle klara fall
jag går kvar på hedbergska. just nu ligger jag så risigt till som jag någonsin kan göra
i skolan, skolkning, dåliga betyg, och tydligen dåligt uppförande (?) jag skulle behöva
en nystart. men jag vet inte fall jag skulle klara av konsikvenserna.

HJÄLP! vad skulle ni ha gjort?

jaja, nu sitter jag i allafall på vestermalm(?) med mathilda darling! <3
och ja, jag har skolkat idag. skulle ju tbx, till bilden. men vi hade visst håltimme. jag veeet,
SHAME ON ME! men vad gör man inte när orken tatt slut? jo man ringer till sin bästaste
mathilda, går omkring på stan, provar kläder, och äter mcflurry! japp! tänder en cigg och
låter tankarna flööööda.


haare // w-larsson

Kommentarer
Postat av: MaDildo

ja det är precis så vi gör om vi skolkar Älskling !

prövar kläder, cigg, pratar, donken - mcFlurry och cigg igen :D <33

2008-06-22 @ 18:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0