hej!

amanda och emma fick mig att inte gå på matten som vanligt.
så ja vi fick lite längre rast, lunchen spendarade vi på cofée house
med en super god sallad. synd bara att tanten i kassan är så
fruktansvärt otrevlig. belv också en vandringstur på stan. försökte
lämna tbx kjolen på indiska, men utan kvitto kan man endast få ett
tillgodokvitto tbx.  men skit samma.

                
 
ikväll bär det iväg på fottboll, ska titta in selånger. hah.vickan och lollsk
ska ju spela. jag ser faktiskt framemot det. men först ska jag plugga
historia med lollo. jag kan verkligen behöva lite hjälp med det där jäkla
hemprovet.min hjärna är inte på top just nu, jag antar att mina
hjärnceller försvann i onsdags,  

sweeet / wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0