sveriges nationaldag

spenderades med många glada personer.
först så kom momma och moffa med muffins, så då blev det fikatime.
sedan bar det ut till solstolen, men mitt i allt ringer emma och påstår
att vi ska ut och åka limmo. jag nappade direkt på förslaget. eftersom
jag enda inte hade någonting planerat. trodde jag ja! jag hinner inte
mer än att lägga på luren då henrik skickar ett sms, ja men just ja
jag skulle ju fasen vara med lillen idag ja. men det löste sig. eller..
jag gick och mötte honom, gick och köpte en tandborste till mamma,

ems och jag drog till robin, vi spenderade den störrsta tiden i limmon
åkte runt, runt, runt på stan. eftersom jag var opepp, blev jag nykter hela
kvällen, men hällde i mig en öl eller två bara för att >_< jaja dagen var
endå lugn. sååg väl ut som sjävlaste sveriges flagga när jag kom hem
någon hittade en sveriepenna.- 

äääsch
nu ska jag dra.
hare

//
wipps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0