middag i sundsbruk!

godmorgon! sandviken!
igårmorse åkte jag hem från stockholm, eller rättare sagt till sandviken.
det var middag med lollo malin och elin som gällde. malin lagade lax alá malin,
vilket var supergott. elin gjorde pasta med soltorkade tomater och jag och lollo
stack till ica och inhandlade haloomiost . det var verkligen en lyckad måltid.
eftermiddagen blev det kortspel och carra. mumsigt.

det var egentligen meningen att jag skulle åka hem idag, men jag tror jag åker direkt
till nedansjö, till min efterlängtade tös mathilda, som jag inte träffat på snart en vecka :o
det är nämligen beachparty på bergsand ikv. men först ska jag ner på stan och träffa
några efterlängtade mpare, emma och idag två himla saknade typer.

 inatt när jag och malin skulle sova, hände någo vääldigt läskigt vi hade precis lagt oss
och klockan 03:00 på pricken slås malins datar på :o malin höll på skita på sig och jag
med haha,

lollo malin elin

love / wilma & co

Kommentarer
Postat av: Malin aka Mullin

Helt underbart å träffa dig igen!

2008-07-24 @ 18:52:11
URL: http://mcduberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0